עולם יחסי הציבור מוכר לכל העולם, לקחת מוצר, מותג, עסק ולהפיצו בכל שטח פרסום ניתן, להציג אותו בכל מקום שנותן במה לעסקים, מרדיו, טלוויזיה ועד מקומונים ועיתונים.
הרעיון הוא ללמוד להבין את צרכי הציבור החזקים יותר מאשר הנורמה, כלומר אם מקומון מתפרסם ב40.000 עותקים ברחבי עיר כלשהיא ובסך הכול לשבוע פרסום, עם כל הכבוד לעיתונים, העולם התקדם, הטכנולוגיה מתעלה על עצמה ומכך מביאים תוצאות פשוטות, מקומון 30.000 עותקים המלא בכתבות, פרסומות ואף תשבצים לשעות הפנאי, העניין הוא שאם יש לך עסק של פרחים ואתה רוצה לפרסם במקום כלשהו בארץ, אז מדרך הנורמה המוכרת אתה מחפש מקום פנוי במקומון הידוע לכל השכנים, חברים וללקוחות שלך, ואז אתה מגלה שעולם הטכנולוגיה קורה שבגוגל (מנוע החיפוש המוביל בעולם) מקלידים את המילה "פרחים" 110.000 פרחים בחודש, ומכיוון שלא תוכל לעמוד שם בתור ולחלק פליירים אתה פשוט פונה לחברת קידום אתרים שהם בעיקרון יחסי ציבור אינטרנטיים VPR (Virtual Public Relation) שעובדים תחת שמות של SEO (Search Engine Optimization) שהם בעיקרון לגרום לאתר העסק שלך להיות המועדף בעיניי מנועי החיפוש ומביאים את האתר שלך לנצח את התחרות בגוגל ולהיות במקום הראשון ללא כתבות המקומונים וללא מודעות הדרושים, VPR הם יחסי ציבור אינטרנטיים בעצם כבר ההתקדמות של חברות קידום האתרים מכיוון שהיום קידום אתר הוא לא רק אופטימיזציה ותיקון קוד אתר אלא גם להראות את שמך במקומות הנכונים, תיקון קוד האתר זה דבר אחד (וחשוב!) אבל להגיע לפורומים רלוונטיים של משלוחי פרחים ולספר על המבצעים של העסק שלך ולהפיץ את שם העסק שלך למען יחסי ציבור זה כבר צעד קדימה.
יחסי ציבור זהו חלק בלתי נפרד מהוצאות העסק, כולם אומרים "העסק שלי מגיע מפה לאוזן" אך לכל דיבור ושיחות חולין שכאלו יש תקופה מכיוון שלא תחכו כמה חודשים עד שהאוזן הבאה תחליט שהיא צריכה משלוח פרחים, אלא עקב הוצאות כלכליות רגילות צריך למהר ולהביא לקוחות, 100.000 לקוחות ברגע נשמע קצת יותר הגיוני להערכתי המנצחת, לא כדאי שתתפסו את מקומכם בתור?
הרעיון הוא ללמוד להבין את צרכי הציבור החזקים יותר מאשר הנורמה, כלומר אם מקומון מתפרסם ב40.000 עותקים ברחבי עיר כלשהיא ובסך הכול לשבוע פרסום, עם כל הכבוד לעיתונים, העולם התקדם, הטכנולוגיה מתעלה על עצמה ומכך מביאים תוצאות פשוטות, מקומון 30.000 עותקים המלא בכתבות, פרסומות ואף תשבצים לשעות הפנאי, העניין הוא שאם יש לך עסק של פרחים ואתה רוצה לפרסם במקום כלשהו בארץ, אז מדרך הנורמה המוכרת אתה מחפש מקום פנוי במקומון הידוע לכל השכנים, חברים וללקוחות שלך, ואז אתה מגלה שעולם הטכנולוגיה קורה שבגוגל (מנוע החיפוש המוביל בעולם) מקלידים את המילה "פרחים" 110.000 פרחים בחודש, ומכיוון שלא תוכל לעמוד שם בתור ולחלק פליירים אתה פשוט פונה לחברת קידום אתרים שהם בעיקרון יחסי ציבור אינטרנטיים VPR (Virtual Public Relation) שעובדים תחת שמות של SEO (Search Engine Optimization) שהם בעיקרון לגרום לאתר העסק שלך להיות המועדף בעיניי מנועי החיפוש ומביאים את האתר שלך לנצח את התחרות בגוגל ולהיות במקום הראשון ללא כתבות המקומונים וללא מודעות הדרושים, VPR הם יחסי ציבור אינטרנטיים בעצם כבר ההתקדמות של חברות קידום האתרים מכיוון שהיום קידום אתר הוא לא רק אופטימיזציה ותיקון קוד אתר אלא גם להראות את שמך במקומות הנכונים, תיקון קוד האתר זה דבר אחד (וחשוב!) אבל להגיע לפורומים רלוונטיים של משלוחי פרחים ולספר על המבצעים של העסק שלך ולהפיץ את שם העסק שלך למען יחסי ציבור זה כבר צעד קדימה.
יחסי ציבור זהו חלק בלתי נפרד מהוצאות העסק, כולם אומרים "העסק שלי מגיע מפה לאוזן" אך לכל דיבור ושיחות חולין שכאלו יש תקופה מכיוון שלא תחכו כמה חודשים עד שהאוזן הבאה תחליט שהיא צריכה משלוח פרחים, אלא עקב הוצאות כלכליות רגילות צריך למהר ולהביא לקוחות, 100.000 לקוחות ברגע נשמע קצת יותר הגיוני להערכתי המנצחת, לא כדאי שתתפסו את מקומכם בתור?